Що таке декларація?
Декларація –це документ, який підтверджує, що пацієнт хоче обслуговуватись саме у цього лікаря. Так, підписуючи декларацію з конкретним лікарем, ви повідомляєте державу (Національну службу здоров’я України (НСЗУ), що оплата за Ваше обслуговування має находити у вибраний Вами медичний заклад.
Водночас, декларація не є юридичним документом і не підписується «раз і назавжди»: ви зможете укласти декларацію з іншим терапевтом, педіатром чи сімейним лікарем. У такому випадку не треба скасовувати попередню декларацію – достатньо просто укласти нову декларацію з обраним лікарем, а зміни автоматично зафіксуються у системі. Лікар, якому ви довірите своє здоров’я, буде лікувати, давати корисні поради для здорового способу життя і профілактики хвороб, направляти на базові аналізи, вакцинацію, а за потреби – до вузьких спеціалістів. Усі послуги у нього – безоплані для пацієнтів, їх оплачує Нацслужба здоров’я.
Підписана декларація з лікарем в PULSE - це:
Доступ до медичної допомоги 7 днів на тиждень
Запис на прийом у зручний час
Високий рівень сервісу
Чистота і затишок
Лікування не симптомів, а проблеми в цілому
Чому обирають нас?
Турботлива атмосфера для вашої родини
Понад 10 000 задоволених сімей у Києві
Гарантія абсолютної стерильностіІнформативне обладнання для діагностики
Завдяки високому рівню кваліфікації наших лікарів та достатньому часу на огляд, спеціаліст приділяє увагу кожному окремому випадку.
Найкраще обладнанняДосвідчені лікарі
Наші спеціалісти беруть участь у тематичних конференціях, проходять курси підвищення кваліфікації та постійно вдосконалюють свої знання і навички. Турбуємось відповідально.
4000+ вилікуваних пацієнтів за 3 рокиЛіцензії та сертифікати
Маємо всі необхідні ліцензії. Працюємо згідно норм затверджених МОЗ

Покрокова інструкція підписання Декларації:
- Необхідно звернутися у медичний заклад, де працює терапевт, педіатр чи сімейний лікар, з яким ви хочете підписати декларацію. З собою потрібно мати документ, що посвідчує особу і мобільний телефон. Якщо ви підписуєте декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини, то візьміть також свідоцтво про народження дитини.
- Ваші дані та контактний телефон внесуть у систему «Електронне здоров’я». Це зробить уповноважена особа закладу ПМД: в різних медзакладах це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар.
- Дані вносяться в електронну систему – не буде жодних бланків, форм, печаток тощо. Після введення даних пацієнт отримує СМС з кодом на вказаний номер телефону, який уповноважена особа медзакладу вводить у систему «Електронне здоров‘я» для підтвердження.
- Уповноважена особа медзакладу роздруковує із системи «Електронне здоров’я» примірник декларації для перевірки.

Необхідно уважно перевірити усі свої дані!
Якщо все вірно, уповноважена особа медичного закладу роздруковує із системи «Електронне здоров’я» ще один примірник декларації. Обидва примірники декларації мають бути ідентичними і без помилок.
Пацієнт підписує 2 примірники декларації. Уповноважена особа проставляє відмітку з датою на обох примірниках декларації. Один із примірників залишається у вас, інший – у медичному закладі.
Уповноважена особа медзакладу накладає електронний цифровий підпис працівника юридичної особи на декларацію та надсилає її в систему «Електронне здоров’я».
Ви офіційно задекларували вибір свого лікаря. Гроші за ваше обслуговування держава (НСЗУ) сплачуватиме закладу, у якому працює вибраний вами лікар.
Пакети Pulse

Які послуги доступні пацієнтам після укладання декларації?
Ухвалюючи рішення підписати декларацію з лікарем, кожен пацієнт отримує повноцінний комплекс послуг, необхідний для своєчасної діагностики, лікування різноманітних захворювань. Наша приватна мережа медичних клінік (Київ) пропонує всім охочим підписати декларацію прямо зараз, щоб мати можливість скористатися такими послугами:
- Надання консультацій, обстеження, а у разі потреби видача направлень на проходження діагностики, здачу аналізів.
- Спостереження за станом здоров’я пацієнта.
- Визначення конкретного діагнозу, індивідуально розроблена схема лікування.
- Видача направлень до вузьких спеціалістів, які надають медичну допомогу у конкретній галузі.
Крім того, підписати декларацію з лікарем онлайн можно прямо зараз. Для цього необов’язково особисто відвідувати наш медичний центр: достатньо заповнити запропоновану анкету на сайті, після чого всі дані будуть внесені до загальної бази.
Декларація з сімейним лікарем в Києві дозволяє звертатися за допомогою до фахівця з різними питаннями, пов’язаними зі своїм здоров’ям. Ми надаємо можливість підписати декларацію і дорослим, і дітям із можливістю вибору певного лікаря.
Відгуки пацієнтів
Спеціалісти на будь-який випадок
У наших клініках маленькі пацієнти можуть отримати консультації вузьких спеціалістів за потреби
Вартість лікування визначається індивідуально, залежно від форми, тяжкості перебігу та ускладнень захворювання. Комплексний підхід у Pulse дозволяє досягти максимальної ефективності терапії при оптимальній вартості.
Як записатись на прийом до лікаря?
Якщо вам потрібен хороший лікар у Києві, не зволікайте, одразу звертайтесь у клініку Pulse. У нас працюють виключно професіонали своєї справи, доказові лікарі. Перед тим, як лікар доєднається до нашої команди, ми проводимо кілька етапів співбесід, вивчаємо документи та підтвердження досвіду роботи і тільки потім приймаємо рішення щодо подальшої співпраці.
Запис на прийом до будь якого лікаря можна здійснити тим способом, який вам більше підходить:
Онлайн
Cкориставшись функціоналом на сайті – це швидко, зручно, займає всього пару хвилин.
ЗаписатисяЗа телефоном клініки
Зателефонувавши нам, ви дізнаєтесь точний час прийому бажаного спеціаліста та можете записати свою дитину на консультацію у зручний час та день.
ЗателефонуватиЗалишити заявку на сайті
Щоб наш спеціаліст подзвонив вам – відповімо якнайшвидше.
Залишити заявку на записБезпосередньо у адміністратора обраного медичного центру
Цей спосіб підходить для тих, хто проживає недалеко.
Знайти найближче відділенняМи завжди на зв'язку
Можете звертатися до нас з будь-якими питаннями. Також ми доступні за телефонами та в месенджерах:
- (050) 222-91-14
- (068) 222-91-13
- (044) 222-91-12
- Пн-Пт 09:00 - 18:00
- [email protected]
- Telegram
- Viber
Наші відділення
-
м. Київ, вул. Ахматової, 22
- Пн–Пт: 08:00–20:00
Сб–Нд: 08:00–18:00 - tel:+380442229112
- tel:+380682229113
- tel:+380502229114
- [email protected]
- Пн–Пт: 08:00–20:00
-
м. Київ, вул. Введенська, 29/58
-
м. Київ, вул. Є. Чавдар, 13
- Пн-Пт: 09:00-20:00
Сб: 09:00-16:00
Нд: вихідний - +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
- Пн-Пт: 09:00-20:00
-
м. Київ, вул. Градинська, 3
- Пн-Пт: 08:00 - 20:00
Сб: 09:00 - 16:00 - +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
- Пн-Пт: 08:00 - 20:00
-
м. Київ, вул. Закревського, 95В
- Пн-Пт: 09:00-19:00
- +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
-
м. Київ, вул. Драгоманова, 1А
- Пн-Пт: 09:00-19:00
Сб: за записом
Нд: вихідний - +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
- Пн-Пт: 09:00-19:00
-
м. Київ, вул. С. Данченка, 1
- Пн-Пт: 08:00-19:00
Сб: 09:00-14:00
Нд: вихідний - +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
- Пн-Пт: 08:00-19:00
-
м. Київ, вул. Б. Гмирі, 2
- Пн-Пт: 08:00-20:00
Сб-Нд: 08:00-18:00 - +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
- Пн-Пт: 08:00-20:00
-
м. Львів, вул. Малоголосківська, 32
- Пн-Пт: 08:00-18:00
- 0800338013
- [email protected]
-
м. Львів, вул. Малоголосківська, 32В
- Пн-Сб: 10:00-19:00
- 0800338013
- [email protected]
-
Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 26
- Пн-Пт: 08:00-20:00
Сб-Нд: 08:00-18:00 - +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
- Пн-Пт: 08:00-20:00
-
Софіївська Борщагівка, вул. Сонячна, 3
- Пн-Пт: 08:00-20:00
Сб-Нд: 08:00-18:00 - +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
- Пн-Пт: 08:00-20:00
-
м. Бровари, вул. Київська, 251А
- Пн-Пт 08:00-20:00
Сб-Нд 09:00-14:00 - +380 44 222 91 12
- +380 68 222 91 13
- +380 50 222 91 14
- [email protected]
- Пн-Пт 08:00-20:00
-
м. Ірпінь, вул. Університетська 3/13
- Пн-Пт: 08:00-20:00
Сб-Вс: 08:00-18:00 - +380 44 222 91 12
- +380 50 222 91 14
- +380 68 222 91 13
- [email protected]
- Пн-Пт: 08:00-20:00
Питання-Відповідь
Що буде якщо не підписати декларацію з лікарем?
Пацієнти, які відмовилися підписувати декларацію зі своїм сімейним лікарем, не можуть звертатись до фахівців, розраховуючи на надання первинної медичної допомоги. Це пов’язано з особливостями реформи, яка набула чинності після 2020 року. Після 2020 року заробітна плата лікарям нараховуватиметься лише за тих пацієнтів, з якими у них було підписано декларацію.
Чи можна підписати декларацію з двома лікарями одночасно?
Підписувати декларацію можна лише з одним сімейним лікарем. У разі підписання другої декларації з іншим фахівцем перша декларація автоматично анулюється.
Як підписати декларацію з лікарем?
Насамперед необхідно визначитися з фахівцем, який буде вашим сімейним лікарем. На сайті медичного центру вибрати опцію «Підписати декларацію» та заповнити запропоновану анкету. Реєстратор сформує декларацію з отриманих даних та передзвонить за вказаним пацієнтом номером телефону для підтвердження всіх дій. У зручний час пацієнт зможе відвідати обране відділення МЦ Pulse, щоб підписати документ та забрати паперову версію.
Щоб підписати декларацію з лікарем які документи потрібно?
Необхідно мати при собі паспорт та ІПН. При підписанні декларації з педіатром, потрібне свідоцтво про народження дитини, паспорт та ІПН батька або матері (або опікунів).
Тільки корисна розсилка та акції!
Наші підписники отримують тільки найактуальніші пропозиції та спеціальні акції. Підпишіться, щоб завжди бути в курсі наших новин і вигідних пропозицій